Sider

fredag den 25. oktober 2013

Blogs til at fordrive tiden med....

...inden man lægger sig til at sove...

For blogs er et af de steder jeg lader kultur-kontoen op. De blogs jeg følger er båret af personerne bag og de emner de tager op. Nogle skriver om familieliv, nogle om arbejdet, andre har meninger om hvordan verden burde være skruet sammen, og så er der dem der skriver om det hele.  

Her er dem jeg følger fast for tiden: 

Farmorfabrikken er en kreativ strikkeblog... God inspiration og godt selskab. 

Frøkenen og Baronen er også et godt sted at finde små krea-opgaver. Jeg ville SÅ gerne være bare halvt så sej med strikkepinde og hæklenåle! 

Helle skriver om sit forfatterskab og baggrunden for krimiernes problemstillinger. Og så skriver hun bare godt! 

Julia Lahme er et af de mennesker der skriver om alt mellem himmel og jord. Hun har meninger om det meste, mens hun strøer tanker om kvindeliv og arbejdsliv ud over hverdagen. 

Marens blog handler om Maren, tegningerhumor og alle de skæve overvejelser I livet. 

Tanker bag skrives af Louise. Hun er bare super positiv og ligetil I sin måde at beskrive arbejdet med ord og tekst Noget jeg virkelig synes er skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar